Test 1 Blogg.se

 Måste ju börja med att utvärdera Blogg.se och se hur användarvänligt det är.

Jag gick in på blogg.se som jag har hört gott om från min sambo.

1. Vart går jag in nu för att regga mig? jo efter jag letat runt "logga in" och runt menyerna ser jag något mossgrönt till höger i rullgardinen som det står "SKAPA EN EGEN BLOGG" på och trycker på denna.

2. Sen kom jag till "Bli medlem" då var det bara att skriva i det som dom ville ha så gick det bra inga problem.

3.  Då har jag skapat bloggen! inga problem nu blir det att upptäcka hur man skriver Inlägg mm.

4. Fixat första inlägget. Tryckte på bloggen när jag loggat in och sen tryckte jag på inlägget "Välkommen till min nya blogg!"
Sen var det bara att skriva vad man ville. jag valde att berätta om varför jag startade denna blogg.
Avslutar det hela med att trycka "Spara & publicera" och Vipps så är inlägget inne på bloggen.

5. Nu ska jag skriva detta inlägg. samma förfarande som innan fast jag tryckte på "Nytt inlägg" i vänsterspalten i stället för "Välkommen till min nya blogg!" inlägget. och sen var det bara att skriva.

6.

Fyller i mer och mer ju längre tiden går.

Men än så länge så får Blogg    4 <| gadget |> av 5 <| gadget |>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0