Välkommen till min nya blogg!


Hej på er alla bloggare och bloggläsare!


Har nu länge sett min sambo blogga och nyfikenheten på att blogga har vuxit mer och mer.
Jag har länge funderat på vad jag ska blogga om, om den ska handla om mig, oss, eller vadsomhelst.
Idag så slog det mig hårt som om någon drog till mig i huvudet! (AJ nästan så det gjorde ont)

Har i hela mitt lilla liv varit nyfiken på hur saker och ting fungerar. både elektronik och övriga föremål, det mesta alltså.
Av någon konstig anledning så går ALLT sönder som jag pillar på. Vet inte riktigt vad detta beror på men det kanske kommer fram i bloggen vad det kan vara.


Ska under min tid med er prova och testa mycket jag bara kan. hoppas ni får någon nytta av mina tester.

Mvh InspectorGadget        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0